Beroepsverenigingen zijn er in Nederland in overvloed. Logisch, want wat is er nu mooier om als beroepsgroep samen op te trekken. Om samen te leren en samen te delen.
Het ontstaan van een beroepsvereniging kent vele achtergronden. Maar 1 ding hebben ze meestal gemeen: Er zijn een aantal kartrekkers die de vereniging ‘smoel’ geven, optuigen en inrichten. Als het na te streven doel maar interessant genoeg is, stopt men hier heel veel tijd in. Veel eigen tijd….
Maar wanneer is een reeds bestaande beroepsvereniging te groot aan het worden voor al die ‘eigen tijd’? OF: zijn er wellicht partijen die bepaalde processen veel beter en slimmer zouden kunnen inrichten?
Buvoo | Verenigingzonderzorgen ondersteunt bij deze transitie. Wij zijn namelijk expert in het optimaliseren van verenigingsprocessen. Dit kan zijn:
- Het inrichten en verzorgen van de financiële administratie
- Het inrichten van een communicatieplatform voor alle ledenvragen
- Het inrichten van een eventsysteem voor geautomatiseerde eventinschrijvingen
- Het inrichten en live-gang van digitale congresplatformen
- Het faciliteren van online-trainingen
- Het inrichten van bestuurs- of commissieondersteuning middels een verenigingscloud
- Het optimaliseren van de verenigingswebsite middels chat- of flowbots etc etc.
Verenigingsbreed heeft onze organisatie Buvoo | verenigingzonderzorgen de afgelopen jaren een breed pallet aan kennis opgedaan. Kennis die uw beroepsvereniging naar een volgend niveau kan brengen.
Want wie wil dit nu niet? Een dynamische vereniging die bruist van de energie. Een vereniging die haar leden snel en interactief informeert over alles wat er speelt.
Mocht u als voorzitter, penningmeester of gewoon als betrokken lid meer willen weten over het upgraden van uw vereniging? Mail dan met ons via info@verenigingzonderzorgen.nl of bel: 06-57318192.
We hebben behoorlijk wat Business Licenties van ZOOM in de ondersteuning van onze klanten, dus een
koffie-ZOOM kan natuurlijk ook.
Succes met alle activiteiten binnen uw verenigingsleven !