Over ons

Organisatie Zonder Zorgen

Van zzp’er op zolderkamer tot fullservice organisatiebureau

Wat in 2009 begon als een zzp-project op de zolder van Desiree en Alex van Balen, groeide uit tot Organisatie Zonder Zorgen: een fullservice organisatiebureau met acht teamleden en een groot aantal opdrachtgevers. En vooral: een bedrijf dat haar klanten laat groeien. Organisatie Zonder Zorgen heeft vier specialismen: Vereniging Zonder Zorgen, Event Zonder Zorgen, Training Zonder Zorgen en Organisatieadvies.

Automatiseren maakt administratie makkelijk

Ons bedrijf begon met Vereniging Zonder Zorgen. Dit verenigingsbureau neemt de kerntaken van grote verenigingen voor haar rekening. De ledenadministratie, het verwerken van de jaarlijkse ledencontributie, debiteuren- en crediteurenadministratie, ledenmutaties en klantenservice zijn daar voorbeelden van. Dat doen we met de meest moderne digitale systemen, voor ledenadministratie, events en communicatie. In de cloud, zodat uw goed gestructureerde administratie altijd en overal beschikbaar is.

Samen werken aan een dynamische (beroeps)vereniging

Maar Vereniging Zonder Zorgen is niet zomaar een verenigingsbureau. Onze meerwaarde is dat we het niet kunnen laten om mee te denken. Kansen te zien en te kijken hoe we uw organisatie verder kunnen brengen. We werken voor een groot aantal beroepsverenigingen, ondernemersverenigingen en netwerken, die één ding gemeen hebben: ze willen hun leden iets leren, hen inspireren en zorgen dat ze zich verder kunnen ontwikkelen. Wij ondersteunen verenigingen bij het bereiken van deze doelen. We brengen dynamiek in verenigingen en helpen hen te professionaliseren. Want leden verwachten natuurlijk iets terug voor hun lidmaatschap: inspiratie en kennis. Verenigingen die dat bieden, kunnen rekenen op enthousiaste leden en volop nieuwe aanwas.

Communicatie en events

Daarom houden we ons niet bij de ledenadministratie alleen. We ontwikkelen en versturen ook nieuwsbrieven. Realiseren een community voor leden. Bouwen een chatfunctie in op websites. Organiseren events, trainingen en netwerkavonden. Dat doen we niet alleen voor verenigingen, maar ook voor andere bedrijven, onder de vlaggen Event Zonder Zorgen en Training Zonder Zorgen. We nemen onze klanten de complete organisatie van een bijeenkomst uit handen. Van begin tot eind.

IT-systemen die waarde toevoegen

Daarnaast zorgen we dat de hele event-administratie soepel verloopt, dankzij onze hightech IT-systemen. Inschrijven, betalingen regelen, tickets uitgeven: het hele proces is geautomatiseerd en verloopt dan ook foutloos en soepel. Bij ons kunt u rekenen op creatief denkvermogen en de nieuwste digitale ondersteuning. En op een gezellige, betrokken samenwerkingspartner, die altijd openstaat voor vernieuwende manieren om uw ambities waar te maken.

Wij staan voor u klaar: ons team

Desiree van Balen - vd Sterren

Desiree van Balen - vd Sterren

Eigenaar Buvoo (Bureau voor Organisatie Ondersteuning)

Desiree heeft ruim 25 jaar ervaring in Management Ondersteuning. Haar ervaring omvat oa: Medewerkster PR & Marketing, Directie Assistente, Front-&Backoffice Medewerkster en Project Medewerkster.

Alex van Balen

Alex van Balen

Eigenaar Buvoo / Buvoo Advies

Alex heeft aan de Hogeschool Tilburg Logistiek Management gestudeerd en is Technisch Bedrijfskundige. Met Buvoo Advies brengt hij als Organisatie Adviseur structuur, optimaliseert hij processen en huren organisaties Alex in voor projectmanagement. Ook Management Coaching behoort tot zijn werkgebied.

Yvonne Vermeulen - Bannenberg

Yvonne Vermeulen - Bannenberg

Secretarieel - Administratief Medewerkster

Yvonne heeft een secretariële opleiding en HBO pedagogiek gevolgd. Zij heeft ruime ervaring opgedaan binnen de (niet-)commerciële sector als medewerker verkoopadministratie, management assistent, afdelingssecretaresse en HRM medewerker.

Marjolein Arps

Marjolein Arps

Eventmedewerkster

Marjolein heeft VWO en Universiteit Leiden gedaan (Managementrichting Talen en Culturen Zuid-Oost Azië en Oceanië). Ze heeft bij CBR gewerkt en is evenementenorganisator geweest bij/via NOC*NSF. Ze is heel analytisch en houdt van structuur en organiseren.

Nicole Schutte - Wagemakers

Nicole Schutte - Wagemakers

Secretarieel - Administratief Medewerkster

Nicole heeft HBO aan het Moller Instituut in Tilburg gevolgd. Zij heeft bij een organisatie in verzekeringen als administratief medewerkster gewerkt en bij een reisorganisatie als back-office medewerkster.

Mariska Vlassak

Mariska Vlassak

Financieel Medewerkster

 

Na de MEAO bedrijfsadministratie heeft Mariska HEAO Management Economie en Recht gestudeerd. Ze heeft veel ervaring als managementassistente en helpdeskmedewerkster.

Mirjam Kursten

Mirjam Kursten

Medewerkster Opleidingen

Mirjam heeft de MEAO in Eindhoven gevolgd en vervolgens 25 jaar bij een financiële instelling gewerkt. Eerst als assistent adviseur Private Banking en daarna als commercieel ondersteuner Private Banking.

Annemarie Baudoin

Annemarie Baudoin

Bestuursondersteuning, Events & Sales

Annemarie is afgestudeerd op de Nationale Hogeschool voor Toerisme in Breda, met richting: Public Relations en Voorlichting.
Ze heeft 14 jaar bij Center Parcs gewerkt in de functie van Operationele- en Management ondersteuning, alsmede Co-trainer en HR-ondersteuning.

Koffie?

Elke opdracht begint bij een goed gesprek. En daar nemen wij de tijd voor. Goed voorbereiden en analyseren levert het beste resultaat.